Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Η «σαρία» είναι χρήσιμη στην Ελλάδα


Γιατί ωφελεί τα ελληνικά συμφέροντα η αντιδημοκρατική σαρία, κατάλοιπο παλαιών εποχών και σπέρμα των θεοκρατικών καθεστώτων

Ειλικρινά, δεν ξέρουμε ακόμη πού να αποδίδουμε πολλά από αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας. Στο έκτακτο ισλαμικό συνέδριο που διεξάγεται στη Μεδίνα, θα εκπροσωπήσουν τους μουσουλμάνους της Ελλάδας ένας νόμιμος και ένα παράνομος μουφτής. Ποια είναι τα κριτήρια της επιλογής από τους διοργανωτές του συνεδρίου; Όχι πάντως η εφαρμογή των δικών τους νόμων, διότι στις ισλαμικές χώρες διορίζονται οι μουφτήδες, δεν εκλέγονται.

Τουρκική «εφεύρεση» είναι η εκλογή, και μόνον για χώρες όπου διεκδικεί τουρκικές μειονότητες. Ίσως, οι διοργανωτές θέλησαν να κρατήσουν ίσες αποστάσεις, καλώντας έναν νόμιμο και έναν παράνομο. Μπορεί όμως, και να οφείλεται η πρόσκληση σε προσωπικές γνωριμίες του νόμιμου μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλί, που θα παρευρεθεί ενώ θα απουσιάσει ο ψευτομουφτής Ιμπράμ Σερήφ. Ο ψευτομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, θα είναι κι αυτός εκεί.

Πρέπει να διευκρινιστεί, ότι ο λόγος που διορίζονται οι μουφτήδες είναι διότι ασκούν δικαστικά καθήκοντα σε υποθέσεις οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου, εάν οι αντίδικοι συμφωνήσουν να αποταθούν στον μουφτή. Και οι δικαστές διορίζονται, δεν εκλέγονται. Αν ένας των αντιδίκων διαφωνεί, τότε υπόθεση εισάγεται στα αστικά δικαστήρια. Αυτό το καθεστώς («σαρία») πράγματι είναι αντιδημοκρατικό, πράγματι είναι κατάλοιπο παλαιών εποχών, πράγματι είναι σπέρμα των θεοκρατικών καθεστώτων. Και με αυτά τα επιχειρήματα κατηγόρησαν την Ελλάδα στην Ε.Ε. Έλληνες Οικολόγοι.
Θα συμφωνούσαμε μαζί τους να καταργηθεί η σαρία στην Ελλάδα, αν με την κατάργησή της δεν βλάπτονταν τα ελληνικά συμφέροντα, κάτι που δεν «πρόσεξαν» οι Έλληνες Οικολόγοι πολιτικοί.

Διότι, αν αφαιρεθούν οι δικαστικές αρμοδιότητες, τότε οι μουφτήδες θα εκλέγονται από τους πιστούς μουσουλμάνους (λέγεται ότι το υποσχέθηκε η κυβέρνηση στον κ. Ερντογάν). Για να εκλεγεί όμως κάποιος στη Θράκη, σε οποιαδήποτε θέση, πρέπει -πλην πολύ ελάχιστων εξαιρέσεων- να έχει την έγκριση του τουρκικού Προξενείου. Όσοι αμφιβάλλουν, ας ρωτήσουν τον κ. Σγουρίδη να τους πει γιατί έμεινε έξω από τη Βουλή ή τον κ. Στυλιανίδη να βεβαιώσει πόσες «δυνάμεις» πάλευαν για την εκλογή του.

Η απόλυτη ταύτιση των μουφτήδων με την πολιτική του τουρκικού Προξενείου, πλην πολλών άλλων, θα δώσει τη διαχείριση της βακουφικής περιουσίας στα χέρια του και όχι στα χέρια των δεκάδων ιμάμηδων που βρίσκεται τώρα διασκορπισμένη. Με χρήματα δηλαδή που παράγονται στην Ελλάδα, θα ασκείται ανθελληνική πολιτική. Τι άλλο πια να πούμε, για να καταλάβουν οι «δήθεν» ότι δεν έχουν μόνον αυτοί ευαισθησία για δημοκρατικές διαδικασίες. Όμως, τα πολιτεύματα υπάρχουν για να υπηρετούν τους λαούς και όχι οι λαοί να υπηρετούν τα πολιτεύματα.

Ως προς την ισλαμική διάσκεψη στη Μεδίνα, η Μελαχροινή Μαρτίδου γράφει στην εφημερίδα της Κομοτηνής «Χρόνος», ότι θα επαναβεβαιώσει τα προηγούμενα ψηφίσματα και αποφάσεις της ισλαμικής διάσκεψης για το Τζαμού και Κασμίρ, την Κύπρο, το Ναγκόρνο Καραμπάχ και τη Σομαλία και θα εκφράσει την αλληλεγγύη της στους μουσουλμανικούς λαούς, θα φροντίσει για τη διάδοση της ορθής ιδέας σχετικά με το Ισλάμ, ως θρησκεία της μετριοπάθειας και ανεκτικότητας για να διαφυλάξουν ισλαμικές αξίες, τις πεποιθήσεις και τις αρχές, για να οχυρώσουν μουσουλμάνους κατά του εξτρεμισμού και στενοκεφαλιά.

Πάντως, στην Μεδίνα η έκτακτη σύγκληση της ισλαμικής διάσκεψης φέρνει τον προβληματισμό του μουσουλμανικού κόσμου, που βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρές, όπως αναφέρουν προκλήσεις, πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές και επιστημονικές για την ενότητα, την ειρήνη, την ασφάλεια και την ανάπτυξη. Τα μέλη της ισλαμικής διάσκεψης, όπως αναφέρει το σχετικό ανακοινωθέν, «καθίσταται επιτακτική ανάγκη να λάβουν κοινές δράσεις στο πλαίσιο της ισλαμικής διάσκεψης, η οποία βασίζεται σε κοινές αξίες και ιδανικά, ώστε να αναβιώσει τον πρωτοπόρο ρόλο της μουσουλμανικής Ummah ως ένα καλό παράδειγμα της ανοχής και φωτισμένη μετριοπάθεια, και μια δύναμη για τη διεθνή ειρήνη και αρμονία».

Τώρα, τι από όλα αυτά τα ωραία θα επικρατήσει, είναι συζητήσιμο. Είναι γνωστό, ότι οι πραγματικές και ουσιαστικές συζητήσεις σε διασκέψεις, δεν γίνονται με ανοικτά τα μικρόφωνα.

Ο Μακεδών-http://voria.gr/

Αναγνώστες

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP