Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Ο Ερντογάν ... ποιητής!


Περίπου ένα μήνα πριν τις δημοτικές εκλογές στην Τουρκία και μετά τη διανομή ψυγείων στις πόλεις της Ανατολής από συνεργάτες του Τούρκου πρωθυπουργού, τώρα ο Ερντογάν θέλει να συγκεντρώσει ψήφους στην Κωνσταντινούπολη των 15 εκατομμυρίων κατοίκων.

Έτσι πήγε σε ενα στούντιο και εκφώνησε ποιήματα πολλών Τούρκων ποιητών, τα οποία ηχογραφήθηκαν. Από σήμερα σε όλα τα τουρκικά ΜΜΕ προβάλλονται βίντεο με την εικόνα της Πόλης και τη συνοδεία μελαγχολικής μουσικής, ενώ ο πρωθυπουργός της Τουρκίας εκφωνεί ποιήματα.
Ήδη στην Τουρκία τα ποιήματα που διάβασε ο Ερντογάν, έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον και θα κυκλοφορήσουν και σε CD. Συνεργάτες του, ευελπιστούν οτι με αυτή τη συναισθηματική για τους Τούρκους κίνησή του, το κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης, θα κερδίσει πάρα πολλές ψήφους στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Τούρκος πρωθυπουργός γεννήθηκε στη λαική συνοικία Κασίμπασα της Κων/πολης και λέγεται οτι λατρεύει την Πόλη. Γι'αυτο και σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο, μαζί με την σύζυγό του Εμινέ, φεύγει απο την Άγκυρα για να μείνει στην πρωθυπουργική κατοικία στις όχθες του Βοσπόρου.
Απόσπασμα από το ποιήμα που εκφώνησε ο Ερντογάν:
"Τη ψυχή μου την έλιωσαν και την πάγωσαν και την έθαψαν στο χώμα ως Κωνσταντινούπολη. Μέσα μου είναι όλα αυτά, ο αέρας, το χρώμα, το κλίμα. Εκείνη είναι ο έρωτάς μου. Τα λουλούδια της είναι σαν χρυσά φύλλα. Το φεγγάρι και ο ήλιος πάντα ήταν δύο Κωνσταντινοπολίτες. Η θάλασσα και το χώμα μόνο εκεί ενώθηκαν. Η Κωνσταντινούπολη είναι η ζωή μου. Πατρίδα μου , πατρίδα μου Κωνσταντινούπολη."
http://www.iha.com.tr/haber/video/guncel/3508-V-O-11/Gazze-de-erdogan-a-sarkilar-yapiliyor

Αναγνώστες

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP