Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Νέα προβλήματα με τα 737 AEW&C της Boeing


Η Boeing ανακοίνωσε ένα νέο πλήγμα στο πρόγραμμα των αεροσκαφών εναέριας έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου για την Τουρκία και την Αυστραλία. Το πρόγραμμα μαστίζεται ήδη από μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση επιχειρησιακών αεροσκαφών. Στον απολογισμό του τέταρτου τριμήνου για το 2011, έναντι των κερδών της εταιρίας περιλαμβάνεται μια νέα κατηγορία που αποτιμάται σε 136 εκατομμύρια δολάρια για το πρόγραμμα AEW & C. Οι καθυστερήσεις σχετίζονται με την πρόσθετη ανάπτυξη λογισμικού και τις δοκιμές που απαιτούνται για την αποδοχή των αεροσκαφών “Wedgetail” από τηνΠολεμική Αεροπορία της Αυστραλίας και στην επίλυση των θεμάτων που συνδέονται με το πρόγραμμα δοκιμών για το πρόγραμμα Peace Eagle της Πολεμικής Αεροπορίας της Τουρκίας, αναφέρει το Flight International.

Δεν είναι σαφές αν τα νέα θέματα που προέκυψαν θα καθυστερήσουν περαιτέρω την παράδοση έξι AEW & C αεροσκαφών για την Αυστραλία με πλήρη επιχειρησιακή ικανότητα – τα αεροσκάφη παραγγέλθηκαν πριν από μια δεκαετία. Το πρόγραμμα έχει υποστεί επανειλημμένες καθυστερήσεις που οφείλονται σε προβλήματα στην ανάπτυξη από την Northrop Grumman του πολλαπλών ρόλων ραντάρ MESA, ο σχεδιασμός της Boeing για το ιδιαίτερα τροποποιημένο 737-700 και η σουίτα των ηλεκτρονικών μέτρων στήριξης της BAE Systems Australia.

Η πρώτη παράδοση στην Αυστραλία καθεστέρησε περισσότερο από τρία χρόνια. Η Boeing παρέδωσε τσ δύο πρώτα από τα συνολικά έξι Wedgetail στην Αυστραλία το Νοέμβριο του 2009, αλλά με περιορισμένη επιχειρησιακή δυνατότητα.

Η Τουρκία έχει παραγγείλει τέσσερα αεροσκάφη 737 AEW & C με το πρόγραμμα Peace Eagle, ενώ η Νότια Κορέα έχει επίσης παραγγείλει τέσσερα (πρόγραμμα Peace Eye).

Το 737 AEW & C διαθέτει μια σειρά από συστοιχίες για την επίτευξη κάλυψης τόξου 360 °. Πέρυσι, η αυστραλιανή κυβέρνηση ανέθεσε στο Lawrence Livermore National Laboratories του περιβόητου Massachusetts Institute of Technology (MIT) να μελετήσει κατά πόσον η αρχιτεκτονική του ραντάρ MESA μπορεί ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι η αρχιτεκτονική είναι ορθή, αλλά θα απαιτηθούν αλλαγές στο λογισμικό για την επίτευξη της πλήρους επιχειρησιακής ικανότητας.

Αναγνώστες

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP