Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

ΕΡΟΓΛΟΥ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ


Ο Τουρκοκύπριος ηγέτης, Ντερβίς Έρογλου, επαναλαμβάνει ότι θα συνεχίσει τις συνομιλίες για το Κυπριακό από εκεί όπου έμειναν και τονίζει ότι «θα βρίσκομαι σε σύμπνοια με τον κ. Νταβούτογλου».

Σε δηλώσεις του στο συνεργάτη της εφημερίδας "Ραντικάλ" Ερντάλ Γκιουβέν, ο κ. Έρογλου σημειώνει ότι θα διατηρηθεί η μέχρι σήμερα δομή των συνομιλιών, ενώ μιλώντας για τις απόψεις που παλιότερα είχε εκφράσει και με τις σε όποιες εξέφραζε την αντίθεσή του στην ήδη συμφωνημένη στην Κύπρο «ενιαία κυριαρχία», φαίνεται να προαναγγελει κάποια «τακτική υποχώρηση».

«Είμαι έτοιμος να συζητήσω τα πάντα. Θα ήθελα να φύγω ως ένας ηγέτης που έλυσε το Κυπριακό», είπε. Πρωταρχικός σκοπός του Έρογλου είναι να καταρρίψει την εικόνα του αδιάλλακτου,σχολιάζει ό συνομιλητής του. «Ο λαός θα αποδεχτεί πάραυτα την συμφωνία που θα υπογράψω εγώ», είπε ο Τουρκοκύπριος ηγέτης και σημείωσε ότι "και εγώ εύχομαι να επιτευχθεί συμφωνία, μέχρι το τέλος του έτους».

Τέλος ο Έρογλου σημείωσε πως «και ο λαός πλέον κουράστηκε. Παρακολουθώ τις συνομιλίες από το 1977 και ακόμη λένε πως δεν ξέρω το Κυπριακό. Κουράστηκα εγώ ο ίδιος. Κουράστηκαν και τα παιδιά μου, τουλάχιστον να μην κουραστούν και τα εγγόνια μου. Όμως, αυτό δεν εξαρτάται μόνο από εμένα. Εξαρτάται και από τον Χριστόφια».

Ο Ντ. Έρογλου δεν ακόμα συστήσει τη δική του διαπραγματευτική ομάδα και δεν έχει ακόμα συζητήσει με την Άγκυρα και τον Τούρκο υπουργό των Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου. "Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με την Τουρκία. Θα είμαι σε σύμπνοια με τον κ. Νταβούτογλου", επανέλαβε σε διάφορα σημεία της συνέντευξής του στη "Ραντικάλ".

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αναγνώστες

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP