Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Συντριβή τουρκικού μαχητικού Phantom


Ένα μαχητικό αεροσκάφος της τουρκικής Αεροπορίας συνετρίβη κατά την διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης στην ανατολική Τουρκία, αλλά και οι δυο πιλότοι κατάφεραν να εκτιναχθούν με επιτυχία.

Σύμφωνα με τις τουρκικές αρχές, το αεροσκάφος συνετρίβει σε ένα άδειο χωράφι πλησίον του χωριού Misirdere στην επαρχία Μαλάτια. Η αιτία του ατυχήματος δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή.

Οι δυο πιλότοι του Phantom, σύμφωνα με τον κυβερνήτη της περιοχής Mehmet Ulvi Saran εντοπίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο. Είχαν απογειωθεί από την αεροπορική βάση Erhac.

Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr



Τουρκικό μαχητικό αεροσκάφος F-4Ε Phantom συνετρίβη λίγο μετά την απογείωση του απο την αεροπορική βάση Erhac κοντά στη Μαλάτια σήμερα το πρωί, επιβεβαιώνοντας τον υψηλό δείκτη ατυχημάτων που διακρίνει την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία (ΤΗΚ). Τα δύο μέλη του πληρώματος εγκατέλειψαν επιτυχώς κάνοντας χρήση των εκτινασσόμενων καθισμάτων, έχοντας υποστεί μόνο ελαφρά τραύματα. Σύμφωνα με δηλώσεις αυτοπτών μαρτύρων, το αεροσκάφος κατέπεσε φλεγόμενο.
Παράλληλα, δημοσίευμα της τουρκικής Hurriyet εκφράζει φόβους για επικείμενο ατύχημα στο Αιγαίο, καθώς η Άγκυρα κλιμακώνει τις προκλήσεις της στη περιοχή. Χθες στις 4.11 μ.μ., σχηματισμός από έξι τουρκικά F-16 εισήλθε στο FIR Αθηνών νότια της Σάμου. Τα δύο αεροσκάφη του σχηματισμού αποκόπηκαν και επιδόθηκαν στη γνωστή πρακτική των υπερπτήσεων. Αρχικά, στις 16.16, πέταξαν σε ύψος 3.000 ποδών πάνω από το Φαρμακονήσι, ακολούθως, στις 16.18, σε ύψος 1.000 ποδών πάνω από το Αγαθονήσι και στις 16.20, σε ύψος 3.300 ποδών, πάνω από τους Φούρνους. Ενώ στην περιοχή είχαν σπεύσει ήδη μαχητικά της Πολεμικής Αεροπορίας για να προβούν σε αναχαίτιση, το ένα από τα δύο F-16 που πραγματοποίησαν τις υπερπτήσεις εξέπεμψε σήμα κινδύνου (emergency), ενημερώνοντας το κέντρο αεροπορικού ελέγχου στο Εσκί Σεχίρ, που κατηύθυνε τον συγκεκριμένο σχηματισμό, ότι έχει υποστεί βλάβη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη για την οποία ενημέρωσε ο Τούρκος πιλότος αφορούσε το flight control του αεροσκάφους. Αμέσως ενεργοποιήθηκε η γραμμή επικοινωνίας μεταξύ του Εσκί Σεχίρ και του Εθνικού Κέντρου Αεροπορικού Ελέγχου (ΕΚΑΕ) στη Λάρισα. Στην επικοινωνία το ελληνικό κέντρο ενημερώθηκε για το σήμα κινδύνου που εξέπεμψε το τουρκικό αεροσκάφος και ζητήθηκε να επιτραπεί η έξοδός του από τον συντομότερο διάδρομο. Την ίδια στιγμή, το τουρκικό F-16 ανέβηκε σε ύψος 15.000 ποδών για να κερδίσει κινητική ενέργεια. Επειτα από τη συνεννόηση, δόθηκε άδεια στο αεροσκάφος που δήλωσε βλάβη και σε ένα δεύτερο, συνοδευτικό, να εξέλθουν από διάδρομο που περνάει πάνω από το δυτικό άκρο της Ικαρίας, σε ύψος 15.000 ποδών.

Αναγνώστες

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP