ΣΧΕΔΙΟ ΒΑΡΙΟΠΟΥΛΑ Ομιλία Αντιστράτηγου Σιουκρού Σαρίισικ (ŞÜKRÜ SARIŞIK) ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 5ου ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ
Στο σημείο αυτό, κύριε διοικητά μου, θα πρέπει να πάρουμε μια απόφαση. Έχουμε στο προσκήνιο μια πολύ σημαντική απειλή. Μια επιτυχία τους εδώ, στην Κωνσταντινούπολη, δεν περιορίζεται στη δική μας περιοχή. Με βάση την περιοχή μας, τα γεγονότα θα επεκταθούν ταχύτατα στην Κεντρική Ανατολία, ενώ θα ξεσπάσουν ανάλογα γεγονότα και σε άλλες περιοχές της τουρκικής επικράτειας. Τα γεγονότα αυτά είναι δυνατόν να κλιμακωθούν.
Για το λόγο αυτόν είναι βασική αρχή και προϋπόθεση τα γεγονότα αυτά να ελεγχθούν και να καταπνιγούν εδώ ταχύτατα. Για το λόγο αυτόν εγώ και το 5ο και το 2ο Σώμα Στρατού έχουμε την αντιμετώπιση εξωτερικής απειλής σε δεύτερη προτεραιότητα. Εγώ είμαι αναγκασμένος να εξουδετερώσω πρώτα την εσωτερική απειλή. Για να γίνει αυτό, όμως, δεν αρκούν οι μονάδες που θα σχηματιστούν την περίοδο της επιστράτευσης., αυτό είναι αδύνατον.
Για το λόγο αυτόν, εγώ θα αναθέσω αποστολές σε όλες τις μονάδες του 2ου και του 5ου Σώματος Στρατού, που είναι σε θέση να πάρουν μέτρα εσωτερικής ασφάλειας. Εκτός από αυτές θα φέρω και όλες τις άλλες εδώ. Θα τις ρίξω πάνω στην Κωνσταντινούπολη. Είτε πρόκειται για δήμαρχο, είτε για εισαγγελέα, δικαστή, έπαρχο, όποιον μας βλέπει αρνητικά, τον κάνουμε στην άκρη και βάζουμε στη θέση του δικούς μας διοικητές. Έτσι, μπορούμε να ασκήσουμε βίαια πίεση, φυσικά, όπως είπε πριν από λίγο ο συνάδελφός μου, χωρίς να βάλουμε απέναντι το λαό. Η πίεση θα ασκηθεί σε εκείνους που έχουν πάρει τις αποφάσεις τους και επιδιώκουν το διαμελισμό της χώρας και την αλλαγή του κοσμικού καθεστώτος. Απέναντι σε έναν λαό που έχει λάβει τέτοιες αποφάσεις, είναι αποστολή μας να κινηθούμε χωρίς κανένα έλεος.
Γι’ αυτό, πρώτα θα μεταφέρω εδώ όλες τις δυνάμεις μου, θα εκκαθαρίσω το τοπίο ταχύτατα και από κει και πέρα, με βάση την εκτίμηση της διοίκησης και τις εντολές του ανώτερου κλιμακίου, σε δεύτερη φάση σκέφτομαι να στρέψω τις δυνάμεις μου προς τα έξω. Θέλω να πω το εξής. Με μικρές μονάδες σε μια τόσο εκτεταμένη περιοχή -όλοι μας ζούμε την Κωνσταντινούπολη- με τα σημεία ελέγχου που θα στήσουμε, είναι αδύνατον να ελέγξουμε την κατάσταση σε περίπτωση που ξεσηκωθεί ο λαός. Σε μια περιοχή υπάρχουν 50 στενά, μπαίνει εκεί ο κόσμος και χάνεται. Πρέπει να δράσουμε ταχύτατα και αποτελεσματικά.
Συνταγματάρχης Αλαατίν (ALAATTİN), Επιτελάρχης 52ας Τεθωρακισμένης Μεραρχίας
Όπως σας είναι γνωστό, κύριε Διοικητά, έχουμε τα στρατιωτικά δίκτυα επικοινωνίας και τις κινητές ομάδες διαβιβάσεων του σώματός μας, 12 τον αριθμό. Σε περίπτωση που τα μεταφέρουμε εδώ και τα δώσουμε στις ταξιαρχίες μας, εξασφαλίζουμε τις επικοινωνίες μας. Όσον αφορά την επάρκεια δυνάμεων για την εφαρμογή των σχεδίων, στην Κωνσταντινούπολη υπάρχουν 30.000 αστυνομικοί, 5.346 στρατοχωροφύλακες (Jandarma) και 12.200 άτομα ως προσωπικό ειδικής ασφάλειας, συνολικά 47.546 άτομα. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εκτιμάται ότι ο πιθανός αριθμός των ομάδων της εσωτερικής απειλής ανέρχεται στις 200.000 άτομα. Αν προσθέσουμε και το στρατιωτικό προσωπικό που θα χρησιμοποιηθεί στην Κωνσταντινούπολη, η δύναμή μας θα ανέλθει στις 52.800 άτομα. Αν κάνουμε το συσχετισμό δυνάμεων, βλέπουμε ότι οι εχθρικές δυνάμεις υπερτερούν ως προς τις φίλιες σε σχέση τέσσερα προς ένα (4/1).
Παρόλα αυτά, και λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο τουρκικός λαός, που κατά παράδοση τρέφει αισθήματα εκτίμησης προς τις ΤΕΔ, θα λάβει το δικό μας μέρος, με την κήρυξη της επιστράτευσης οι υφιστάμενες δυνάμεις ασφαλείας, με την υπεροχή σε εκπαίδευση, οπλισμό και μέσα, εκτιμάται ότι θα κατορθώσουν:
- να επιβάλουν την απαγόρευση της κυκλοφορίας,
- να εφαρμόσουν το σχέδιο λογοκρισίας και ελέγχου των εκπομπών και δημοσιεύσεων,
- να εξουδετερώσουν τα ηγετικά πρόσωπα που κινητοποιούν και κατευθύνουν τις εχθρικές δυνάμεις,
- να ελέγξουν εξονυχιστικά τα διαμερίσματα και τα γραφεία-κτήρια πολιτιστικών συλλόγων και πολιτικών κομμάτων, και
- να εφαρμόσουν εν γένει το Σχέδιο Επιβολής Κατάστασης Εκτάκτου Ανάγκης και να επαναφέρουν την κρατική κυριαρχία στο σύνολο της περιοχής ευθύνης μας.
Αντιστράτηγος Αϋχάν Τας (AYHAN TAŞ), Διοικητής 15ου Σώματος Στρατού
Υπό το πρίσμα των ανωτέρω διαπιστώσεων-εκτιμήσεων:
Ως πρωτεύουσα απειλή για τη χώρα θεωρείται η δράση ισλαμιστικών οργανώσεων, που θέτει σε κίνδυνο τον χαρακτήρα του κοσμικού, κοινωνικού κράτους δικαίου, που εξασφαλίζεται με την εφαρμογή του υφιστάμενου συντάγματος, μια απειλή που αν δεν ελεγχθεί και καταπνιγεί άμεσα και με χρήση βίας, είναι δυνατόν να επεκταθεί ταχύτατα στο σύνολο της χώρας και να ενθαρρύνει την εξάπλωση και άλλων απειλών (ΡΚΚ, σ.τ.μ.).
Ως δευτερεύουσα απειλή θεωρείται η ίδρυση κουρδικού κράτους στο Βόρειο Ιράκ, αφού μια τέτοια εξέλιξη θα απειλήσει την παραμονή των δυνάμεών μας που βρίσκονται στην περιοχή και θα επηρεάσει, θα ενθαρρύνει και θα υποστηρίξει τη δράση των ισλαμιστικών και διαμελιστικών ομάδων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
Ως τριτεύουσα απειλή θεωρούνται οι εξελίξεις στην Κύπρο και το Αιγαίο, που βασίζονται σε οργανωμένο σχέδιο, σε μια ευαίσθητη για τη χώρα μας περίοδο.
Κύριε διοικητά, ως αποτέλεσμα των παραπάνω εκτιμήσεων καταλήξαμε στους παρακάτω δυο τρόπους ενεργείας:
Ο πρώτος τρόπος ενεργείας προβλέπει την άμεση και βίαιη κατατρόπωση και εξουδετέρωση των ισλαμιστικών και διαμελιστικών δραστηριοτήτων, που συνιστούν εσωτερική απειλή για τη χώρα, και την εγκαθίδρυση της ασφάλειας και της τάξης στο σύνολο της χώρας. Ταυτόχρονα, τη διεξαγωγή της επιχείρησης εκείνης που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα στο Βόρειο Ιράκ.
Ο δεύτερος τρόπος ενεργείας προβλέπει τη λήψη μέτρων εναντίον εξωτερικών απειλών, μετά την άμεση βίαιη αντιμετώπιση των ισλαμιστικών και διαμελιστικών δραστηριοτήτων σε όλη την επικράτεια μέχρι την εξασφάλιση της γενικής τάξης και της ασφάλειας στο σύνολο της χώρας και τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την ασφάλεια της χώρας απέναντι σε εξωτερικές απειλές, συμπεριλαμβανομένων και των εξελίξεων στο Βόρειο Ιράκ, καθώς και την αποκατάσταση της πληγείσας λειτουργίας του κράτους.
Αντιστράτηγος Σιουκρού Σαρίισικ (ŞÜKRÜ SARIŞIK), Διοικητής 5ου Σώματος Στρατού
Οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις που έχουν κατανείμει τις δυνάμεις τους έτσι ούτως ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν νικηφόρα σε έναν πόλεμο ενός και ημίσεως μετώπου, αυτό μπορούν να το πετύχουν. Από τις απειλές ενάντια στο καθεστώς και τη διαιώνιση του κράτους, η πιο σημαντική είναι αυτή που απειλεί τη διαιώνισή του, επειδή δεν είναι δυνατόν να ζήσει ένα κράτος αν δεν εξασφαλιστεί η διαιώνισή του. Η στρατηγική που θα ακολουθηθεί στην περίπτωσή μας, είναι η στρατηγική που εφάρμοσε στον πόλεμο της Ανεξαρτησίας ο αναντικατάστατος αρχηγός μας, ο Ατατούρκ. Όπως είπε ο πελώριος αρχηγός μας πριν τον πόλεμο της Ανεξαρτησίας, αυτό που έχει σημασία είναι το εσωτερικό μέτωπο.
Κινούμενοι με βάση την αρχή ότι τίποτε δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί αν δεν είναι ασφαλές το εσωτερικό μέτωπο, θα πρέπει:
- Να καταστραφούν με τον πιο σκληρό και ανελέητο τρόπο και το ταχύτερο δυνατόν οι δυνάμεις της διαμελιστικής οργάνωσης που βρίσκονται στο έδαφός μας και στο Βόρειο Ιράκ, καθώς και οι δυνάμεις των ισλαμιστικών οργανώσεων που απειλούν το καθεστώς και τη φυσιογνωμία της χώρας και να τεθούν ταχύτατα υπό έλεγχο οι συμπαθούντες τις ισλαμιστικές οργανώσεις.
Μετά την εξουδετέρωση της ισλαμικής απειλής εναντίον του καθεστώτος και της διαμελιστικής απειλής εναντίον της ενότητας της χώρας, που εδρεύει στη χώρα και στο Βόρειο Ιράκ, με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να επιλυθούν τα προβλήματα με την Ελλάδα και τη Διοίκηση της Ρωμαίικης Διοίκησης της Κύπρου, που απειλούν τη διαιώνιση της χώρας. Όταν επιλυθεί και αυτό το πρόβλημα, για να εξαλειφθεί εξ ολοκλήρου το ζήτημα της ισλαμικής απειλής, θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την αφομοίωση των συμπαθούντων τις ισλαμικές οργανώσεις, όπως έγινε μετά τον πόλεμο της Ανεξαρτησίας.
Συνταγματάρχης Μπεσλέρ Γκιουζέλ (BEŞLER GÜZEL), Διοικητής του 6ου Αυτοκινούμενου Συντάγματος Πεζικού
Κύριε διοικητά, όπως προαναφέρθηκε στο σχέδιο του σώματος στρατού, το 6ο Σύνταγμα Πεζικού έχει τομέα ευθύνης την περιοχή που περικλείεται από τη Γέφυρα Ατατούρκ (βόρειο όριο), τον αυτοκινητόδρομο ΤΕΜ, και τις συνοικίες EYÜP –KÂĞITHANE-ŞİŞLİ-BEŞİKTAŞ και BEYOĞLU, στις οποίες έχει αποστολή να εξασφαλίσει την ύπαρξη και τη λειτουργία του κράτους καθώς και τη δημόσια τάξη και ασφάλεια.
Η προαναφερθείσα περιοχή αποτελεί μέρος της περιοχής ευθύνης του συντάγματος με βάση το σχέδιο EMASYA. Στις περιοχές αυτές, σήμερα, όπως συνέβαινε και στο παρελθόν, η διαμελιστική οργάνωση (ΡΚΚ, σ.τ.μ.) και οι ισλαμιστικές δυνάμεις έχουν ισχυρή λαϊκή βάση. Η πλατεία Ταξίμ και η οδός Ιστικλάλ, η πλατεία ABİDE-İ HÜRRİYET στο ÇAĞLAYAN και η πλατεία EYÜP, που βρίσκονται στον τομέα ευθύνης μας, αποτελούν περιοχές όπου οι ισλαμιστικές ή οι άλλες οργανώσεις διοργανώνουν ευθέως ή μετατρέπουν αθώες συγκεντρώσεις σε διαδηλώσεις εναντίον του καθεστώτος.
Οι περιοχές στην οδό Ιστικλάλ, το ŞİŞLİ, το OSMANBEY, το κέντρο του MECİDİYEKÖY και η αγορά στο RAMİ (KURU GIDA TOPTANCI HALİ) είναι εμπορικά κέντρα και προσφέρονται για λεηλασίες από το πλήθος.
Όπως προαναφέρθηκε, η συνοικία GÜLTEPE SANAYİ MAHALLESİ, τα ανατολικά της λεωφόρου SOKULLU και οι συνοικίες GÜZELTEPE MAHALLESİ, KARADOLAP MAHALLESİ, YEŞİLPINAR MAHALLESİ και EMNİYET EVLER, που αποτελούνται κυρίως από αυθαίρετα σπίτια, αποτελούν περιοχές όπου δραστηριοποιείται το Επαναστατικό Κόμμα Απελευθέρωσης του Λαού με 2.500-3.000 μέλη.
Η τρομοκρατική οργάνωση KADEK έχει εξαπλωθεί στις συνοικίες EYÜP, ÇIRÇIR και CENGİZ TOPEL, καθώς και στις συνοικίες KÂĞITHANE, NURTEPE και SANAYİ MAHALLESİ, όπου κατοικούν κυρίως κάτοικοι που κατάγονται από τις περιοχές της ΝΑ Τουρκίας. Τις παραμονές των εκλογών της 3ης Νοεμβρίου 2002, στην πλατεία που είναι γύρω από το τέμενος VEYSEL KARANİ CAMİ, στη συνοικία EYÜP, σε προεκλογική συγκέντρωση που έκανε, το κόμμα HADEP συγκέντρωσε 35.000 άτομα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου